Trött

Zzzz är sjukt trött. Blivit tidiga mornar flera dagar i rad zzzz och inte blir det så mkt gjort hemma. Vi ska ju måla om o tömma Noras rum innan ons-tor för då ska Linus syrra sova över hos oss.
Men igår var jag barnvakt och idag har jag vart på ky-intervju och köpt present till min älskling som snart fyller år! Sen imorn måste vi ju storhandla SNARK alltså!

Igår så satte vi en cykelstol på på Linus cykel och vi testkörde den :D Hon ser så rolig ut i den ENORMA hjälmen hehehhe tog bilder som jag lägger upp sen när jag orkar..

Just nu rullar det i min mobil mina idoler när jag var liten :D
http://z.about.com/d/rap/1/0/s/9/-/-/TheFugeesTheScore.jpg

Jag var ett eastside kid... (utan att veta om det :P)

I söndags tog hon hela 6 steg hehehe ;D

Nu orkar jag inte skriva mer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0