PCS

Printer Copy Scanner

Eller hur det nu var. En sån köpte vi. Allt-i-ett skrivare. MKT bra!! Nu har vi 3 skrivare i datarummet.. SJUKT! En ska bort. Men två stora klossar står det där nu. Det är ju en kopiator såå bra, gick skitsnabbt! Jag är supernöjd!!

Sen tjacka vi en cykelhjälm oxå till framtida cykeläventyr hehehe...Med djungelmotiv på hehe.. Till Nora dåra. Jag har väl en gammal skejtarhjälm liggandes nånstans.. Men  i ärlighetens namn använder man ju knappt hjälm.

Hon har mkt för sig den jäntan. Har precis kommit på att det är mkt roligt att hålla för öronen haha
och idag hade hon smetat in sig o sina FIIIIINA kläder med mascara..  Hon som hade sailorkläder typ hahaha

Nedräkning tills pappaledighet och svägerskans hemkomst.. tick tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej erkänn djungel hjälmen var till dig :P haha

2008-05-06 @ 22:24:09
URL: http://cey84.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, alltså jag vill ha en cykeeel!! har tjatat hur länge som helst , men nu när lönen kommer ska jag fanimig köpa en, en begagnad ska de vara, dom e bäst :p sen en såndär barnstol där bak..skönt nu på sommaren kan cykla mer till badet o sånnt..fan va längessen jag cykla..men de e as kul haha

2008-05-07 @ 20:18:48
URL: http://cey84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0