PAPPALEDIG!!

Yes yes, nu börjar pappaledigheten för Linus så nu kan jag ägna mer uppmärksamhet mot studier. Vilket jag har massvis av!

Nora börjar gå så smått, hon är så himla gnällig nu på senaste så tror att det har med det och göra. Hon gick ÄNTLIGEN några steg mot MIG. Innan har det bara varit syrran och Linus hehehe

Annars så sjunger och dansar hon till denna:


Och detta är världens bästa barnvakt LAZYTOWN!


Jag själv står inte ut och se karln hahaha men men what ever goes with her..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den e från lindex faktiskt, fanns en likadann i rosa men den va inte lika tuff :P 245 spänn tror jag den kosta, de tyckte jag va dyrt för vara lindex fan..

va kul att hon börjat gå! efter första stegen brukar de rulla på sen blir de pain o jaga dom hela tiden o man önska att dom kröp igen istället hahaha

2008-05-16 @ 21:53:42
URL: http://cey84.blogg.se
Postat av: Karin

Han fick sin uppkörningstid fort.. Han hade mycket tider att välja på.. Då fanns det mycket att välja på men nu tror jag andra har tagit några.

Tack =)

2008-05-17 @ 01:20:00
URL: http://glitterangeln.blogg.se
Postat av: rosie

vadåå ROBIN e väl nice hahahah lr Sportacus är ju såå HOT då han gör sina enarmade armhävningar hahahah=)

2008-05-17 @ 21:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0