Long time no see

Man blir sämre och sämre med det här. Som vanligt alltså.
Har ju hänt en del om man säger så men det pallar man väl inte skriva om.
Men 26 maj var jag iaf och gjorde svenskatestet i Huddinge. Man skulle skriva 1 sida på 30 min om ett visst ämne, vilket givetvis var om något inom sjukvården.
Min uppsats blev hoppig men iaf en sida lång hehe. Sen ska en svenskalärare betygsätta uppsatsen på en 5-gradig skala :S Yikes!

Min svenskalärare i gymnasiet tyckte inte om mig, fick alltid bara G av henne. Antingen var hon rättvis och jag dålig eller så kanske jag var/är bättre. Äsch vi får se vad som händer iaf!

Det var till medicinsk sekreterare. 24 platser fanns det.. ett 40 tal fick komma och göra svenskatest men i min grupp kom det 14 pers så chansen var stor att man kommer in.

Sen var jag ju till apotekstekniker intervju den 20 maj också. Där var det typ 30 platser och 60 fick komma på intervju.

Idag inhandlades tyger på Ohlsons tyger.. fick en stuvbit för 18 kr :P Hon kollade fel egentligen skulle det gått på 118 spänn tjitjing!! så nu ska vi klä om våra stolar i köket! Snyggt mönstrat tyg köpte vi.

Sen finns det en lampa på bolagret vi kanske ska köpa och sen lite tavlor. Sen ska vi köpa en hörnsoffa också. Mkt grejer på gång!
Ska också köpa en bäddmadrass som är som tempur fast lite billigare.. Den har memoryskum så den formar sig efter kroppen.. Ska bli skönt och prova!! Vill ha NU!

What else...äsch kommer inte på nåt mer just nu bara för det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0