*Duss*

Det tror vi betyder puss på Norianska.

Nu har vi köpt 3 ( ! ) st cykelstolar till Nora. Men vi tänkte faktiskt packa ner en i en resväska och ha med den till Holland och sen låta den vara kvar där borta.
14 juli - 6 aug kommer vi vara i Holland. Beställde biljetter för några dagar sen! Ska bli spännande då min kusin också fick barn 2007. Han heter Max men mamma säger Mek. Han är nog en stor kille nu, sist var han ca 3 mån.

Jag själv har fått mitt namn stavat Lenn av mamma. Och Linus har hon stavat Lunn. HAHA Hon visste att han hette något liknande så det blev Lunn. Var tvungen och spara kuvertet. :D

Så mycket man måste köpa hela tiden! Blir galen! Imorn ska vi nog köpa oss en skrivare med scanner/kopiator. Vår scanner valde att gå sönder helt plötsligt och de senaste dagarna har jag verkligen behövt en scanner, men det fick bli kopior på bibblan istället vilket de tar 3 kr st :S Fy va dyrt. Speciellt då jag kopierade upp en hel del.

Jag har sökt lite KY-utbildningar. Jag hittade HELA 5 st som jag kunde tänkas gå och en var jag tom lite för sen att söka till så det är frågan om man ens är med i urvalet :(

Jobbiga med KY är att man ska gå på intervju för att försöka komma in på skolan. Det är ju som att gå på arbetsintervju. Sjukt nervöst! Speciellt då man veeeerkligen vill ha jobbet.

Jag har 5 chanser, möjligen 4. Undra hur stora oddsen e :S

1 är ända uppe i Norrtälje också. jesus.


Kommentarer
Postat av: Roro =P

Norrtälje, blir det övernattning på landet då eller haha.=D

åå kommer sakna er då ni är i Holland!! Vi ska oxå resa i Juli tänkte vi.=) 2 veckor ngt.. skönt att få lämna schverige hehe..

Det kommer gå braaa på dina odds haha.. Du är ju sthlms framtid!=D
puss

2008-05-05 @ 00:49:12
Postat av: Amour

Jo de svarade men de svarade inte på mina frågor utan mest undvek dem. Dålig stil...

2008-05-05 @ 05:40:13
URL: http://www.lovefool.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0