Stolt morsa!

Jag borde sova. Har knaprat i mig 4 valerina natt men de hjälper fan inte... har legat o skruvat på mig i evigheter.
Dagen efter den jobbiga natten sov Nora sin FÖRSTA HELA NATT! Fyfan vad stolt jag är! Min tjej är bäst!!! 22.30 - 10.30 och inte ETT LJUD! Och denna natt ligger hon fortfarande och sover sen typ 23. Jaja lite sena tider har vi allt, men det blir bättre snart när dagis drar igång. Jag hade mardrömmar om hur det skulle va skrik varje natt i en veckas tid. Och nu blev det bara en natt med max 2 h skrik fördelat på 2 ggr.

I tisdags var vi ju på öppet hus på dagiset. De ska gå i baracker :-O men de håller på och bygga nytt hus som de ska flytta till sen och innuti är det väldigt fräscht ändå.

De trodde Nora var en 06a först hehe är hon så stor?

Det var nåt annat också men jag har glömt vad det var.. maybe the valerina is kicking in....

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha i know the feeling! jag slutade när hon fyllde 1 år, jag sa 1 år går gränsen för mig..men som du säger dom vaknar hela tiden o vill snutta de går inte! nästa unge ammar jag bara till 6 månader haha

2008-06-27 @ 10:17:46
URL: http://cey84.blogg.se/
Postat av: syrsan

wii vad duktig mosters sessa är!!=D

Hoppas d går bra m halkan då!! Jag o Felicia ska till Lautaros 1 års fest idag + dom firar Laura oxå så det ska bli najs. Med Tårta o grejs haha. Säg till då vi kan ses då du har tid. =D Pusspuss

2008-06-28 @ 09:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0