Katjes jes jes jes jes

Nätterna fortsätter som smort! wihoo Fast jag tror att det är XTC jag tar och inte valerina.. hmmf!

Kom på vad det var förut som jag hade glömt. Det finns vissa hatobjekt som man har och på öppet hus på dagiset var det en familj där som jag störde mig på.

Finns det ngt värre än när en besserwisser-morsa säger "det är jag som sköter allting" när det handlar om att Nacka är så duktiga med kontrakten över internet. Som om hon vill ha ngn slags bekräftelse på att hon är SÅÅÅ duktig. Och gubben försöker försvara sin manlighet med "ähh jag bryr mig inte om sånt" till råga på allt går hon runt med sina fula foppatofflor à la billig kopia, pösiga urtvättade mjukisbrallor som släpar i marken och vindjacka. Det kallar jag svenskt white trash..

Igår var vi till Folktandvården för att gå på ett meningslöst möte om att man ska börja borsta de första tänderna som kommer upp runt 6-9 mån. Ehhh de är 1 år nu lite sent, kanske skulle haft ett möte innan tänderna kom. Kanske finns stackars föräldrar som inte vet att man ska borsta gaddsen.
Det var bara vi och en till där hehe och Nora var en riktig liten vildis. Gick fram och pussa lillkillen och sprang runt och apa sig. Högljutt också, avbröt nog en hel del den där tandhygienisten eller vad hon nu var. Men mötet tog en hel kvart och man fick en sketen broschyr.

Har shoppat en hel del också den senaste veckan. Jag har införskaffat mig 3 par byxor, 1 tröja, 1 par skor, 2 smycken.
Gubben har införskaffat sig 1 par byxor, 2 skjortor, 1 par skor och till Nora har vi köpt 1 par byxor, 1 kjol, 1 linne, 1 t-shirt och 1 par skor. Här är skorna, kunde inte låta bli de e ju så söta!

GOTTA LOVE REA!!

Min specialité är fynd hehe

Hon älskade verkligen dojerna på en gång. Sprang runt som en galning, hon har ju haft sina lära gå skor ett tag nu och de är nog lite varma antar jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nopp jag la ner amningen typ 3 veckor efer hon blev 1 år för jag palla inge mer, hon vakna hela tiden o skulle snutta! H tog henne 2 nätter, första natten va de skrik o gnäll , natten efter gick sådär..men sen flöt de på, dom glömmer fort!!

de va så jävla skönt o sluta, hon sov hela nätter o man slapp vakna.

Ger ni nora nått när hon ska sova? vi ger bara vatten i flaskan, tänkte köra me välling förrut men de e så onödigt o lära dom dricka de på nätter för sen blir de ju ett nytt projekt me o sluta me vällingen, så vi körde me vatten o de funkar, hon älskar ju vatten, alltid älskat de.

Men de e bra nyttigare än vatten finns väl inte haha

2008-06-29 @ 13:00:12
URL: http://cey84.blogg.se/
Postat av: syrsan

vad sööta skor, passar Nora perfekt!! =D ska vi ta o ses innan ni drar till Holland?=) Puss

2008-06-30 @ 19:55:10
Postat av: Anonym

Hon blir ju 18 mån om 2 veckor, så hon tyckte att vi kunde ta kontrollen nu, men också för att vi åker till turkiet 2 augusti så hon ville ge sprutan en månad innan vi åker så hon inte riskerar o bli dålig där nere, man blir tydligen lite sjuk efter typ 10 dagar efter den sprutan, inte alla sa hon men oftast feber och utslag, så att hon hinner bli dålig här i sverige..inte så kul o vara sjuk på semestern :P

2008-07-09 @ 11:36:12
URL: http://cey84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0