Förvandlingen

Det sker en sakta men säker förvandling här hemma. Stolarna i köket har blivit omklädda i ett snyggt tyg. Tavlor har satts upp och lampor ska upp. Förhoppningsvis kan jag sy ett par gardiner av spilltyget från stolarna. Iaf en minigardin :P Jag har en känsla av att jag kommer vara ruskigt nöjd.

Nora har börjat säga ka-ka vilket betyder fågel/anka. Tror vi iaf, det är alltid lite diffust så där vad de egentligen menar. Men när hon sett fåglar och Kalle Anka har hon hävt ut sig ka-ka. Så gulligt nu när hon börjar sätta ord på saker och ting!


Igår hände en lustig grej. Vi gick förbi Sheraton och det stod lite folk där så självklart blev man lite nyfiken så vi ställde oss och kolla också och då gick Gene Simmons förbi och sen någon annan bandmedlem (Harry?) , sen gick vi. Har aldrig varit ett Kiss-fan men det var lite skoj ändå.. Wooooow en kändis..
Tog kort med mobilen, ska kolla på datan sen om de ens vart bra hehehe..

Kommentarer
Postat av: rosie

Nice nice, låter trevligt det där med alla tyger o allt hihi. Jag o Melvin kommer gärna förbi ngndag!:D hihi.. Konstigt att säga jag o melvin hahaha. Dagis går jätte bra =) Najs o skönt hehe..
Nu ska jag stääda blir ju inte så mkt då man sitter ute hela dagarna hehe.=) Pusspuss!!

2008-06-03 @ 19:30:49
Postat av: Anonym

Tråkig blogg........ :-/

2008-06-12 @ 08:02:07
Postat av: Linn

fuck do I care

Ms-jag-vågar-inte-stå-för-vad-jag-tycker

2008-06-12 @ 11:56:37
URL: http://fgh.blogg.se/
Postat av: Ellinor

mmhhmm..så för att man tycker det är en tråkig blogg,vågar man inte stå för vad man tycker??



:-o

2008-06-12 @ 19:39:34
Postat av: Rosie

Men varför ens BRY sig o skriva att ngt är tråkigt. Då behöver man inte ens läsa anser jag! Herregud.. Give me a break! No brain no pain!

2008-06-13 @ 00:24:00
Postat av: Anonym

Tack D-samma Rosie NO-PAIN-NO-BRAIN ;)

2008-06-13 @ 07:52:16
Postat av: Linn

Du var ju anonym? Då anser jag att man inte vågar stå för vad man tycker. Varför ens skriva i en okänd persons blogg? Den finns inte här för att roa dig, lilla du..



2008-06-13 @ 12:51:33
URL: http://fgh.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Därför att jag gick igenom och lästa bloggar och hamnade på din.Och tyckte den var tråkig,that´s it!

Men visst är bloggar till för att roa andra,det är väl också pga av den annledningen man skaffar en blogg,för att få uppmärksamhet och att människor ska läsa och roas av den.Jag är inte anonym pga av att jag inte har en blogg.

2008-06-13 @ 14:53:18
Postat av: Linn

Den kan inte va till för nära och kära då? Så släktingar långtbortistan kan få ett hum om vad man gör om dagarna?



Orka hoppa på flugan om att ha skojigaste bloggen, reta upp den hit och dit med kontroversiella åsikter som man egentligen inte tycker. Det är väl då den är "rolig".

2008-06-13 @ 20:51:50
URL: http://fgh.blogg.se/
Postat av: Linn

My ass att du inte har en blogg förresten.

2008-06-13 @ 21:02:51
URL: http://fgh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0