Helgen

Jahapp, så var helgen över. Men den har varit mysig iaf! Det finns säkert en undran över hur det gick med barnvakt, och det gick bra faktiskt. Man själv trodde ju att hon skulle vara vaken hela natten och skrika sig blå, men när vi kom hem så sov hon!

Vi började med att gå till bussen i Henriksdal vilket är en promenad på ca 20 min kanske. Så åkte vi in till Medis och funderade på vad vi skulle äta till middag. Jag kände för kina-mat av nån anledning, thai skulle oxå funkat bra men ville ha friterat.. (snart dreglar det ur munnen på mig...) Vi gick iaf till bion först för att beställa biljetter och efter det handla vi såklart godis och läsk :P

Sen satte vi oss på Ming Garden i Medis. Ett kinahak som vi fick vänta rätt länge på maten.. Stackars servitörerna sprang ju benen av sig haha.. Jag väntade bara på att en snubbe skulle ramla. Och vår servitör prata skitbra svenska men han avslutade alla meningar på engelska haha.. Thank you. Your welcome.. Jag tog 4 små rätter och till efterrätt friterad banan. Såå gott!

Sen såg vi filmen Be kind Rewind. Ganska skojig film med Jack Black. Sen så åkte vi hem och vi var väl hemma runt halv tolv tror jag. Gick jättebra, tror tom det var gubben som tog upp samtalsämnet Nora först hehehe

Sen så var det ju dop för en liten Ludvig på 5,5 månad. Efter dopet fanns det massvis med kakor och tårta hehe.. Så man var ju tvungen och äta en av varje :P

Och idag var jag ut med Rorro ;D till Värmdö och handla MASSA på Brisak haha.. älskar billighetsaffärer! Det vart lite smått och gått där. Och sen skulle vi till Jula för att köpa mig en ångmopp. Men den var slut ÖVERALLT så det blev en ångtvätt istället för jag ville inte gå därifrån tomhänt! Jag hade ju sett fram emot att få ångmoppa mina golv :( Men den här var nog bättre så jag är rätt nöjd ändå faktiskt!
Och vi sprang efter nån gubbe där som jobba på Jula, för JAG stod i kö och vänta snällt vid nån infodisk och de som jobbar där försvann och det var en frågvis kille precis innan och när det blir min tur så SJÄLVKLART är det ngn som går in och frågar nåt "snabbt". URK. Iaf! När vi sen sprang efter gubben så skriker han till oss om ni jagar mig så ska jag till lagret sen och sen så stänger det så ni kan åka hem. Nåt i den stilen.. jävligt aggressivt oxå... WTF? Schysst och be en kund att dra hem.. Fan, om jag kommer dit nån gång ska jag ångmoppa gubbjäveln >(
Ångtvätt 1350 W
Hua, va mkt det blir när man inte skrivit på ett tag.. Sist men inte minst!! Imorn kommer jag kanske byta min K530i mot en W580i. Min är ny den är begagnad, men är den schysst så byter jag nog iaf. Vill jag inte ha den kan jag ju sälja den :P Z770i lockar lite.. men vi får se hur denna är helt enkelt!
http://www.mobiles.ie/model/images/sonyericsson-w580%20lrg.jpg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt, vill oxå gå på bio, med gubben haha...de va läskigt längessen..syrran får ta aliyah nåndag så får vi gå :P

jag tar oxå ALLTID 4 små rätters med friterad banan o vaniljglass på slutet hahaha klassiker

2008-04-27 @ 23:23:43
URL: http://cey84.blogg.se
Postat av: Anonym

Shit va många mobiler du haft da! jag har kanske haft 3 st ...på alla dom åren jag levt haha..fast jag e inte så mobil intresserad heller, aldrig vart...så länge den funkar thats fine 4 me..men
hamodi e mobil tokig! killar :P

2008-04-27 @ 23:25:28
URL: http://cey84.blogg.se
Postat av: Anonym

Shit va många mobiler du haft da! jag har kanske haft 3 st ...på alla dom åren jag levt haha..fast jag e inte så mobil intresserad heller, aldrig vart...så länge den funkar thats fine 4 me..men
hamodi e mobil tokig! killar :P

2008-04-27 @ 23:25:40
URL: http://cey84.blogg.se
Postat av: rosie

Hej Lolo HAHAHHAHAHAA.
Shit jävla skit gubbe!!
Snacka om att vara otrevlig!!=/ Kanske han hade haft en dålig dag, han var ju trots allt halvt flintis =P
luktade säkert RÖV oxå hahaha. Fy fan för såna.

Jag HADE Ju en olive m mig hem!!=D

Nej nu ska jag snarka lite, vi kan höras imorrn ok!=)
Pusspuss

2008-04-28 @ 01:38:18
URL: http://rosie08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0