Bytt är bytt....

Nu har vi bytt mobil och än så länge är jag mkt nöjd! Hur bra hörlurar som helst! Shit vilken bas! Vi får se om det blir problem med den i framtiden. Har iaf garanti och det är skönt att veta.

Har även testat ångmoppen igår, visste inte om jag skulle bryta förpackningen men jag såg ingen som sålde en H2O mop så jag sket i det :P Den var väldigt behändig eftersom den ser ut som en dammsugare så den är inte alls tung + att den andra bara hade 1,10 m sladd :S

Ska testköra den mer imorn tänkte jag. Plus en massa plugg Zzzz ingen rast och ingen ro. Men har fått VN på alla inlämningar. (De har nåt annat konstigt system) VN är VG och uppåt.

Har massa kort på kameran men orkar inte lägga in nu.. Zzzzz igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0