Allergisk

Jag blir tokig.. kliar i hela ansiktet.. pollentider är skit för mig.. Får utslag i hela ansiktet,, känner mig som ett monster, speciellt om jag blir svullen vid ögonen. Usch! Så är det om man är överkänslig mot typ ALLT. Har världens känsligaste hy. Håller på och lagar morgondagens lunch. Som vanligt vid typ den här tiden hehe.. Hade i alldeles för mkt vatten så måste låta det koka bort...*Mästerkock*

Sen ska jag plugga, tråååkigt.

Jag vet inte när än, men när jag förmår mig ska jag boka tid på VC för att kolla ev. astma. Har haft perioder sen jag var typ 10 år svårt med andningen. Min mamma tar ju inhalator varje dag. Dum som man är så lär man sig att leva med det och tänker inte på det, men besvärligt är det allt till och från. Jag gissar på Astma Light :P
Pallar inte och ta ett blodprov till usch! Gjorde ju för inte så länge sen, hoppas de kan kolla det gamla OM man nu måste ta ett. Jag antar att man kanske ska göra det om man ska allergitesta sig.. Vad är bäst pricktest eller blodprov?
Blodprov är väl mer korrekt men är pricktest jobbigt/ont?

Gjorde blodprov när jag var 14 och fick resultat 84 på björk och 16 på katt bl a. Om det är mkt eller lite vettefan :P Men riktiga känningar har jag minsann.

Nora var så söt förut, hon fick tag i en mascara och satt o peta sig i ögat med den haha fattade inte vad hon gjorde, sen kom jag på att hon har ju tittat på när jag målat fransarna.. man smälter :D




Lite historia.


2003-12-04 22:20:43 Fu-gee-la
ja hade en jurassic park målarbok en gång å min mamma rent ut sagt förstörde den me sina lime gröna å blå monsterdinosaurier..

22:21:54 Optimus Prime {Ren ondska}

haha.. taskigt. =)

22:22:31 Fu-gee-la
aa.. åså måla hon utanför strecket oxå katastrof va =)

22:24:28 Optimus Prime {Ren ondska}
din mamma? Målade din mamma utanför? haha föräldrarna ska ju hjälpa till och måla rätt ju! =)

22:25:44 Fu-gee-la
eller hur å gissa va hon mer gjorde...målade olika färger i ett å samma fält.. lite härs å tvärs typ NÄÄ då gick d för långt! =)

22:26:24 Optimus Prime {Ren ondska}

haha.. fan vad bra. Jag ska göra samma sak mot mina framtida barn =D

who knew?

2004-03-24 17:50:32 Optimus Prime [Club SK VAD Klicken Represent!]
alltså.. jag har fastnat för norah jones låten* du skickade.. helt såld på den

*) What am I to you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0